Nakvynės vietų rezervacija ir pasirinkimas

Geriausias būdas išsiaiškinti ar konkreti vieta atitinka jūsų asmeninius minimalius higienos ir saugumo reikalavimus – perskaityti atsiliepimus apie viešbutį. Aš rekomenduoju tripadvisor.com svetainę. Kodėl nesiūlau skaityti rezervavimo platformose? Atsakymas paprastas – tripadvisor turi labai griežtas taisykles komentarus paliekantiems asmenims, jie taip pat tikrina komentarus ir vertina ar juos palieka svečiai, ar tie svečiai yra buvę tame viešbutyje ir dar daug kitų niuansų, todėl daugiau ar mažiau jų svetainėje esančiais reitingais galima pasitikėti.

Skaitant komentarus derėtų atkreipti dėmesį į tai, kada jie parašyti, kadangi viešbutis gali gana žymiai pasikeisti per sąlyginai trumpą laikotarpį, pvz. galima rasti puikių atsiliepimų, parašytų prieš porą metų, bet naujausi komentarai nurodo, kad ta vieta visai nebe tokia, tad verčiau tikėti šviežiausia informacija. Mes patys šią taisyklę patyrėm savo kailiu per medaus mėnesį. Rezervavome keturių žvaigždučių viešbutį su dvigule lova, atsiliepimai iš esmės buvo geri, tik pora naujausių atsiliepimų buvo siaubingi, bet pagalvojom, kad gal tiesiog žmonėms nenusisekė kelionė. Atvykę pamatėm iš pažiūros tvarkingą viešbutį, gal kiek senstelėjusį, bet kadangi tai buvo Tbilisyje, nusprendėm, kad sovietinis pastatas tiesiog sukuria tokį įspūdį. Pirmasis netikėtumas buvo įėjus į kambarį – jame stovėjo dvi atskiros lovos…o mes juk medaus kopinėti atvažiavom ir ne vienai nakčiai! Vyras pasiėmė lietuviškų lauktuvių ir nupėdino į registratūrą pas ten buvusį vyruką jam vyriškai paaiškinti, kad vat „imk bonką lietuviškos trauktinės ir padaryk taip, kad su žmona galėčiau kartu miegot“. Pasisekė – gavom liukso apartamentus, bent taip bylojo užrašas prie durų, tačiau džiaugėmės tik tuo, jog lova dvigulė, o visa kita tikrai ne šitam dešimtmetį buvo pagaminta ir įrengta. Net neverta minėti pusryčių „gausos ir įvairovės“, pusryčių salėje visų (patikrinom!) judančių stalų, aptarnavimo kokybės, jei ko nors teiraujiesi be lietuviškų lauktuvių rankoje.

Tripadvisor.com rodo asmens, kuris palieka komentarą, aprašymą, asmeniškai pati pasitikiu tais, kurie yra lankęsi ir palikę komentarus apie keletą vietų, geriausiai >10, taip pat neretai patikrinu ar tai nėra žmogus, kuris visiems viešbučiams rašo 2 ar 5 balus. Juk nepaisant to, jog skalė yra nuo 1-5, kai kurie žmonės niekada nerašys 5, nes tokį balą galėtų parašyti nebent Danguje esančiai apgyvendinimo įstaigai.

Paskutinis žingsnis, kad turėtumėte kur gyventi kelionės metu – rezervacija. Rezervacijos sistemų internete gausu. Visų net neapsimoka vardinti, kiekvienas renkasi pagal savo skonį, užsienio kalbos žinias (kiek man žinoma kol kas lietuvių kalba galima naudotis tik booking.com svetainėje). Esu naudojusis ir tripadvisor. com, ir booking.com, ir venere.com, ir hotels.com bei dar kokiomis penkiomis, įskaitant vietines šalies rezervacijos sistemas, kempingų ir hostelių rezervacijos puslapius. Be abejonės didieji, taptautiniai rezervacijų portalai yra patikimesni, tačiau dažniausiai ir brangesni. Kita vertus, jei pati šalis yra ne itin patikima, net booking.com jums negarantuos lovos, jie tik užtikrina, kad jūsų sumokėti pinigai niekur nedingtų.

Mes Maroke turėjome tokį nutikimą: nukeliavom į viešbutį apie pusę dešimtos vakaro, ten ant sofutės su chalatu guli moteriškė ir žiūri televizorių, jausmas lyg būtum įėjęs į kažkieno svetainę…Pamačiusi mus sutrinka ir išbėga (kaip vėliau paaiškėjo – apsirengti), grįžusi arabiškai ima kažką taukšti telefonu (mes dar stovim ir spoksom, vyras dar patikrino adresą išsmukęs į lauką), raminamės tuo, kad stovim tokioj vietoj, kurią matėm nuotraukose rezervuodami viešbutį. Už pusvalandžio atbėga berniukas ir ima mus kalbinti laužyta anglų kalba, parodom booking lapą, jis jį išsineša, kalba telefonu su kažkuo, po to ateina ir sako, kad nebeturi šiandien vietų. Mėginu kalbinti jį prancūziškai, kad suprasčiau situaciją, jis aiškina, kad visus kambarius šiandien nakčiai jau išnuomavo ir čia kažkoks nesusipratimas, nes jis nesitikėjo mūsų sulaukti, neva, mes labai seniai rezervavom (prieš porą mėn.) ir jis manė, kad neatvyksim… Be abejo, Marokas nebūtų Marokas, jei ten nebūtų „situacija sprendžiama“ gerą valandą vis sakant „Am so sori“ ir vaikštant ratais su telefonu rankoje, tačiau tenykštis svetingumas (arba labai piktas mano stuomeningo vyro žvilgsnis) lėmė, kad viešbučio „berniukas“ mums už tą pačią kainą parūpino nakvynę kituose, panašiuose svečių namuose.

P1060250.JPG

Po šios istorijos išmokom ir dar vieną svarbų dalyką, nepaisant to, kad rezervavote kambarį ar lovą, nepatingėkite parašyti apgyvendinimo vietai elektroninį laišką. Toks bendravimas suteikia nemažai pliusų, nes gaunate patvirtinimą, kad rezervacija pavyko, taip pat dažniausiai atsiunčiama papildoma informacija, pvz. kaip nuvykti iki viešbučio, ką gero galima toje vietovėje pamatyti, į ką kreiptis, jei nutinka kokia netikėta situacija ir pan.

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s